Radiografia del Mercat del Lloguer 2022

Radiografia del Mercat del Lloguer 2022

A Lloguer Segur realitzem el present estudi: “Radiografia del Mercat del Lloguer 2022” per donar a conèixer com funciona el mercat i quina és la seva situació real. Hi hem analitzat el sector immobiliari de lloguer a Espanya per conèixer en profunditat l’impacte de les diferents variables del mercat. Gràcies a les dades d’aquest estudi, com ara el nombre d’habitatges arrendats, l’habitatge mitjà de lloguer, el nombre d’habitacions o l’evolució del sector quant a habitatges principals, no principals i llogats, podem fer una radiografia general.

A més, amb l’Índex de Mercat de Lloguer i Habitatge ( IMAV ), podem veure i analitzar la pressió existent entre oferta i demanda a cada província.

A continuació, anirem analitzant el sector del lloguer a 12 províncies. Feu clic AQUÍ per consultar totes les dades d’aquest any.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *