Gestió integral de Lloguer Segur, el veritable lloguer 3.0

Gestió integral de Lloguer Segur, el veritable lloguer 3.0

Durant aquests anys de treball, hem observat que la major part dels conflictes entre propietaris i llogaters, són les incidències. Accidents, arranjaments, reparacions o simples malentesos que acaben per convertir-se en un veritable problema entre arrendador i arrendatari.

Amb l’objectiu de continuar millorant els nostres processos i serveis, posem a la vostra disposició un nou i revolucionari sistema de comunicació, únic a l’Estat, per a la resolució d’incidències.

A través de l’àrea privada, que tots els nostres clients teniu disponible a la web, ara podeu comunicar-vos amb el vostre propietari o inquilí com si d’un xat es tractés.

Sempre de forma interna i confidencial, qualsevol de les parts del contracte d’arrendament pot obrir una incidència, en la qual conversar amb l’altra persona, fins a aconseguir una solució al problema. Es tracta d’una plataforma interna i pròpia, tot el procés queda reflectit per escrit, deixant constància en tot moment de l’estat i l’evolució del mateix.

A més, totes les incidències són supervisades i gestionades per Lloguer Segur, amb l’objectiu d’oferir-vos un assessorament continu. A través d’una conversa a tres bandes, en la qual intervenim personalment, us ajudem a solucionar la incidència de forma ràpida i àgil; sempre segons la jurisprudència i el que estableix la Llei d’Arrendaments Urbans.

Gestió integral per a propietaris

En el cas dels propietaris, poden autoritzar-nos perquè Lloguer Segur tramiti i solucioni totes les incidències per ells, supervisant tot el procés a través de l’eina d’incidències de l’àrea privada. Amb l’autorització expressa del propietari, gestionem personalment qualsevol problema al pis de lloguer i li posem solució, enviant als millors tècnics especialistes a l’habitatge si fos necessari.

El cost de les reparacions, mai superior al preu corresponent a dues mensualitats de lloguer, es minora de la renda que cobra el propietari. Si la despesa és elevada, es divideix en 2 mesos perquè sempre continuïs cobrant part de les teves rendes.

A Lloguer Segur treballem dia a dia per millorar la gestió dels nostres processos i per donar i una millor cobertura als nostres clients.

Ja has utilitzat la teva nova àrea privada? Et sembla útil el nostre servei? Explica’ns-ho!

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *