Coneixes el nou protocol de gent gran de Lloguer Segur?

La bretxa digital està provocant que les persones més grans de 65 anys quedin progressivament fora del mercat del lloguer. Les dificultats i barreres a què s’enfronten per accedir als tràmits i operacions digitals, ja siguin llogaters o propietaris, estan donant lloc, segons les estimacions de Lloguer Segur, que al voltant de 900 mil persones en aquest grup d’edat a Espanya es vegeu abocades a l’exclusió del mercat del lloguer.

“La bretxa digital a què s’enfronten les persones grans provoca que en molts casos no puguin accedir i utilitzar aquest tipus de tecnologia i, per tant, formar part de les operacions immobiliàries”, explica David Caraballo, director general de Lloguer Segur.

LES PRINCIPALS VÍCTIMES DE LA MOROSITAT

Aquest tipus de discriminació per motius d’edat en l’àmbit del lloguer també es reflecteix en fenòmens com la morositat . Si bé aquesta és una de les preocupacions més grans per part de tots els propietaris, en el cas de la gent gran la vulnerabilitat és molt més gran. Segons les dades aportades pel Fitxer d’Inquilins Morosos, el 53% dels casos de morositat es registren en immobles que estan arrendats per una persona més gran de 65 anys.

LA INTEGRACIÓ DE LA GENT GRAN: UN COMPROMÍS PER A LLOGUER SEGUR

En vista d’aquesta situació Lloguer Segur , a través de la seva Fundació, ha realitzat un minuciós treball de recerca i desenvolupament que ha cristal·litzat en el nou Protocol per a gent gran de Lloguer Segur , amb la col·laboració de FEDEPEM (Federació Espanyola per a la Defensa de les Persones Majors).

Així, “els més grans de 65 anys ara comptaran amb ajuda davant dels dubtes que puguin tenir a l’hora de signar i tramitar un contracte de lloguer, seleccionar l’inquilí o fer canvis en la titularitat dels subministraments”, apunta CaraballoLloguer Segur sap que facilitar la comprensió és fonamental per a aquest segment de la població més sensible a l’engany.

En què consisteix el protocol de gent gran de Lloguer Segur? 

– Un horari preferent: si ho desitja, la persona gran podrà acudir a les nostres oficines en un horari reservat per a ells, de 10:00 a 11:30 del matí.

– Acompanyament a oficina: els nostres clients grans comptaran amb un gestor especialitzat que els atendrà de manera personalitzada. Això inclou ajuda en la preceptiva autorització de tractament de dades (RGPD), en l’explicació del seu objectiu i en l’emplenament.

– Informació per escrit: si ho desitja, la persona rebrà tota la informació per correu escrit, incloent dades, dies de cites, telèfons o esborranys de contracte. Així mateix, qualsevol client més gran de 65 anys podrà acudir a qualsevol de les oficines de Lloguer Segur per sol·licitar la impressió de documentació de la seva àrea privada.

– Lliurament i recollida de documentació presencial: Així mateix, qualsevol client major de 65 anys podrà acudir a qualsevol de les oficines de Lloguer Segur per sol·licitar la impressió de documentació de la seva àrea privada.

– Signatura presencial i acompanyada: la persona gran, si ho desitja, podrà signar presencialment a qualsevol de les nostres oficines acompanyat per un dels nostres assistents, que li explicarà en detall tots els dubtes que poguessin sorgir-lo abans de signar.

– Més presència: Està prevista l’obertura de 15 oficines més a tot el territori espanyol per ampliar la cobertura actual (més de 50 oficines) i poder atendre les persones grans a tot el país.

LLOGUER SEGUR, UNA EMPRESA CERTIFICADA PER AENOR

AENOR, entitat líder en creació de confiança a Espanya, ha certificat el ‘Compromís amb la gent gran’ de Lloguer Segur, que ha implantat un model d’organització compromesa amb clients amb més de 65 anys, orientat a la millora de l’atenció i serveis que ofereix. D’aquesta manera, Alquiler Seguro es converteix en la primera empresa del seu sector en donar suport a aquest tipus de pràctiques organitzades sobre la base d’un model de gestió mitjançant una certificació d’AENOR i la quarta de tot Espanya, en el conjunt de sectors productius. A més, visibilitza i impulsa la importància de comptar amb serveis de qualitat i inclusius, on “no es deixi ningú enrere” , lema de l’Agenda 2030.

Deixa una resposta

Please enter your comment!
Please enter your name here

15 − 10 =

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.